Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player


Αυξάνεται η περιβαλλοντική ευαισθησία των Ελλήνων

perivallonΣε έρευνα που πραγματοποίησε το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με τίτλο «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης», αποτυπώνεται πως αυξάνεται η περιβαλλοντική ευαισθησία των Ελλήνων καταναλωτών και εκδηλώνεται με ενέργειες όπως η ανακύκλωση, η συμμετοχή σε δράσεις και οι αλλαγές στην προσωπική συμπεριφορά για την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η περιβαλλοντική ευαισθησία των Ελλήνων καταναλωτών βαίνει αυξανόμενη καθώς ποσοστό 78,5% δηλώνει ευαισθητοποιημένο σε θέματα περιβάλλοντος. Ειδικότερα, ποσοστό 72,3% σκέφτεται συχνά τη βλάβη που προκαλεί στο περιβάλλον, ποσοστό 39,4% εκτιμά ότι ο μέσος πολίτης δεν έχει τη δύναμη να σταματήσει τη μόλυνση του περιβάλλοντος, το 84,8% πιστεύει ότι η προσωπική δράση όλων μπορεί να φέρει αλλαγή στην προστασία του περιβάλλοντος, το 15,9% πιστεύει ότι το κίνημα για το περιβάλλον είναι απλά μια μόδα ενώ ποσοστό 47,3% όταν αγοράζει προϊόντα προσπαθεί να σκεφτεί πώς η χρήση τους θα επηρεάσει άλλους και το περιβάλλον.
Το 68% αγοράζει προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, κυρίως από το σούπερ μάρκετ.
Ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας που σχετίζονται με τη συμμετοχή των καταναλωτών σε ενέργειες ανακύκλωσης. Το 86,5% των ερωτηθέντων το 2010 δήλωσε ότι ανακυκλώνει διάφορα υλικά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 82,1%.
Ειδικότερα, ποσοστό 85,4% των καταναλωτών ανακυκλώνει χαρτί, ποσοστό 74,1% ανακυκλώνει πλαστικό, ποσοστό 70,2% γυαλί, ποσοστό 69,6% αλουμίνιο και 49,6% ανακυκλώνει ηλεκτρικές συσκευές.

Περισσότερα