Παρότι το δέλεαρ ήταν μεγάλο και έφτανε, σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο εκατομμύρια ευρώ σε χορηγία, το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο παρέμεινε σταθερό στα όσα ορίζει ο νόμος.

Παρότι το δέλεαρ ήταν μεγάλο και έφτανε, σύμφωνα με πληροφορίες, τα δύο εκατομμύρια ευρώ σε χορηγία, το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο παρέμεινε σταθερό στα όσα ορίζει ο νόμος. Με ομόφωνη γνωμοδότησή του έκρινε πως το αίτημα της εταιρείας Gucci για επίδειξη μόδας στην Ακρόπολη δεν μπορεί να γίνει δεκτό. Η κύρια αιτιολογία ήταν πως τα μνημεία της Ακρόπολης είναι μοναδικά, πως ειδικά ο Παρθενώνας είναι το σύμβολο της UNESCO και πως όλα μαζί αποτελούν σύμβολα της παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς.

Οι εκπρόσωποι του οίκου ρωτήθηκαν για το αν θα δέχονταν κάποια εναλλακτική πρόταση, αλλά είπαν πως αυτό αποτελεί άλλη πρόταση, την οποία θα έπρεπε να συζητήσουν με την εταιρεία τους. Οι εναλλακτικές προτάσεις, για τον χώρο μπροστά στο Ηρώδειο, το Ανδηρο Πικιώνη στον Λόφο του Φιλοπάππου ή το (πολύπαθο) Ολυμπιείο, δεν συζητήθηκαν καθόλου. Σε συζήτηση με την εταιρεία τους παρέπεμψαν και όταν τέθηκε το ερώτημα αν η χορηγία τους ισχύει ανεξαρτήτως του αν θα τους παραχωρηθεί ή όχι ο αρχαιολογικός χώρος.

Οι ίδιοι είπαν πως πρόκειται για ένα είδος έργου τέχνης και πως θα διαθέσουν 30 εκατομμύρια για διαφήμιση -εμμέσως και της χώρας μας και των μνημείων της- και άλλα 50 για τηλεοπτική προβολή.

Αφήστε μια απάντηση:

Please enter your comment!
Please enter your name here

four + 11 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.