Με την E3 2019 να βρίσκεται προ των πυλών είναι αναμενόμενο οι εταιρείες να θέλουν να δημιουργήσουν θόρυβο γύρω από το όνομα τους και τα παιχνίδια που ετοιμάζουν, αλλά η Microsoft σκέφτηκε λίγο διαφορετικά στην περίπτωση του Xbox.

Η εταιρεία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη Lynx (Axe στα μέρη μας) για να δημιουργήσουν από κοινού μια σειρά προϊόντων προσωπικής υγιεινής με το brand του Xbox! Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται ένα αφρόλουτρο-σαμπουάν και αποσμητικό που συνοδεύονται από την παρακάτω περιγραφή:

Ένα φρέσκο άρωμα παλλόμενων πράσινων εσπεριδοειδών, με πινελιές από lime, λεμόνι, μέντα, φασκόμηλο, πατσουλί και καθαρό ξύλο

Το λανσάρισμα της σειράς αυτών των προϊόντων θα γίνει αρχικά σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, ενώ δεν αποκλείεται να τα δούμε και σε άλλες αγορές αν σημειώσουν επιτυχία.

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που η Microsoft επιχειρεί να προωθήσει το Xbox μέσω πιο αντισυμβατικών δρόμων. Στην Ιαπωνία συνεργάζεται με την αλυσίδα Triple-O για να τυλίγει ένα συγκεκριμένο burger με χαρτί που φέρει τυπωμένο το logo του Xbox One, ενώ στις ΗΠΑ η αλυσίδα Taco Bell προσφέρει ειδικές εκπτώσεις για το Xbox με κάποιες αγορές.

Αφήστε μια απάντηση:

Please enter your comment!
Please enter your name here

six − two =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.