fbpx

Πατούλης: “Μειώνουμε τη γραφειοκρατία για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών”

Τέλος στη γραφειοκρατία και την πολύωρη αναμονή σε ουρές βάζει η Περιφέρεια Αττικής με την έναρξη λειτουργίας του Κέντρου Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων για θέματα μεταφορών. Όπως τονίζει ο περιφερειάρχης, Γιώργος Πατούλης, μιλώντας στις Δημοτικές Διαπλοκές, «με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Ψηφιακών Αιτημάτων γίνεται πράξη η δέσμευση που δόθηκε απέναντι στους πολίτες της Αττικής ότι σε σύντομο χρόνο θα υπάρξει θεαματική βελτίωση στον τρόπο λειτουργίας των υπηρεσιών της Περιφέρειας. Με τη νέα υπηρεσία θα εξυπηρετούμε καλύτερα και γρηγορότερα τους πολίτες. Δε θα κάνει τρεις μήνες να πάρει το δίπλωμά του ένας πολίτης που απευθύνεται στο ΚΕΠ για να το ανανεώσει, όπως συμβαίνει σήμερα, αλλά δύο εβδομάδες».

Ίσως σας ενδιαφέρει

Ανδρέας Κονδύλης: «Ξεκίνησε δυναμικά η δημοτική μας συγκοινωνία»

Ο Δήμος Αλίμου εγκαινίασε την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου στον ανοιχτό χώρο της πλατείας Καραϊσκάκη, στο …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

one × 3 =