Επικαιρότητα

Η Facebook καταργεί τις στοχευμένες διαφημίσεις για ευαίσθητα θέματα

Από τις αρχές του νέου έτους, οι διαφημιστές που προβάλλουν καταχωρήσεις στο Facebook δεν θα μπορούν να στοχεύουν χρήστες με βάση λέξεις-κλειδιά που αφορούν ευαίσθητα θέματα, όπως η φυλή, η θρησκεία ή ο σεξουαλικός προσανατολισμός.

Η Meta Platforms, όπως μετονομάστηκε πρόσφατα η Facebook Inc., αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από τις διαδικτυακές διαφημίσεις, δέχεται όμως επικρίσεις για τη στόχευση διαφημιστικών καταχωρήσεων με βάση τη συμπεριφορά του χρήστη.

Οι επικριτές επισημαίνουν ότι οι στοχευμένες διαφημίσεις μπορούν να οδηγήσουν σε αποκλεισμό ή στοχοποίηση ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων.

Το 2019, η εταιρεία δεσμεύτηκε να προχωρήσει σε αλλαγές στη διαφημιστική πλατφρόμα της, όταν αποκαλύφθηκε ότι ορισμένες διαφημίσεις εξαιρούσαν τους μαύρους και άλλες κοινωνικές ομάδες από αγγελίες σπιτιών.

 

ΠΗΓΗ:in.gr

Ίσως σας ενδιαφέρει

Black Friday 2021 – Cyber Monday: Πως να αποφύγετε τις παγίδες για να ψωνίσετε online με ασφάλεια

H Black Friday πλησιάζει και η Cyber Monday είναι προ των πυλών, πράγμα που σημαίνει ότι οι περισσότεροι από …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.