Σάββατο, 2 Ιουλίου, 2022
  • Ο Σταθμός
  • Δήμος Ηρακλείου
  • Δημοτικός Θερινός Κιν/φος “Νοσταλγία”
  • Επικοινωνία
Επικοινωνία 94FM
ΑΚΟΥΣΤΕ LIVE
  • Podcast
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Τα Νέα της Πόλης
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result
  • Podcast
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Τα Νέα της Πόλης
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
No Result
View All Result
Επικοινωνία 94FM
  • Ακούστε LIVE
Home Αυτοδιοίκηση

Κώστας Μπακογιάννης: «Το τουριστικό προϊόν της Αθήνας προσαρμόζεται και εξελίσσεται»

Γιώργος Μισιάκας από Γιώργος Μισιάκας
21/04/2021
σε Αυτοδιοίκηση
0
Κώστας Μπακογιάννης: «Το τουριστικό προϊόν της Αθήνας προσαρμόζεται και εξελίσσεται»
10
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής βρέθηκε ο προορισμός της Αθήνας στις 19 και 20 Απριλίου, μέσω της διοργάνωσης του 7ου Travel Trade Athens. Συνολικά 147 εκπρόσωποι από κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας συμμετείχαν φέτος διαδικτυακά στη διοργάνωση-θεσμό, που υλοποιήθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων (ΕΤΟΑ).

Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών του Travel Trade, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, πραγματοποιώντας συνολικά περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες, σε μια κρίσιμη περίοδο για την «επόμενη μέρα» της τουριστικής βιομηχανίας.

Διαβάστε ακόμη

Ξεκινάει το 1o Φεστιβάλ της Περιφέρειας Αττικής στο Αττικό Άλσος

Ξεκινάει το 1o Φεστιβάλ της Περιφέρειας Αττικής στο Αττικό Άλσος

01/07/2022
Μαρούσι: Αναβαθμισμένη η υπηρεσία «Γραμμή Δημότη – 15321»

Μαρούσι: Αναβαθμισμένη η υπηρεσία «Γραμμή Δημότη – 15321»

01/07/2022

Μέσω του Travel Trade, η ελληνική πρωτεύουσα «απευθύνθηκε» σε βασικές αγορές– στόχους από την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία. Στη διοργάνωση συμμετείχαν εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών εταιρειών από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία, οι οποίοι εκδήλωσαν το έντονο ενδιαφέρον τους για τον προορισμό της Αθήνας.

Στο πλαίσιο του 7ου Travel Trade Athens, πραγματοποιήθηκε σήμερα Τρίτη, υβριδική συνέντευξη Τύπου, στην οποία συμμετείχαν ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Κώστας Μπακογιάννης, ο Πρόεδρος της Aegean Airlines κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών κ. Γιάννης Παράσχης, ο Policy Director του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τουριστικών Πρακτόρων κ. Tim Fairhust και η Πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Μελίνα Δασκαλάκη.

Στην ομιλία του, ο κ. Κώστας Μπακογιάννης τόνισε, μεταξύ άλλων, τη σημασία της διοργάνωσης για την πόλη της Αθήνας στην προσπάθεια επανάκαμψης του τουριστικού κλάδου, ειδικά σε μία περίοδο που οι επαγγελματίες του Τουρισμού αντιμετωπίζουν τις σκληρές επιπτώσεις της πανδημίας. Ταυτόχρονα, αναφέρθηκε στα σημαντικά έργα υποδομής που αυτή την περίοδο εξελίσσονται στην πόλη, αποδεικνύοντας ότι η δημοτική αρχή αντιμετωπίζει τον προορισμό στην ολότητά του. «Για τον Δήμο των Αθηναίων, η καθημερινότητα της πόλης συνδέεται άρρηκτα με τον τουρισμό. Κανένα επικοινωνιακό τέχνασμα ή καμία καμπάνια δεν μπορεί να δημιουργήσει νέο ή και σταθερό τουρισμό αν οι υποδομές, η ζωή και η καθημερινότητα δεν ικανοποιούν τον ίδιο τον κάτοικο της Αθήνας. Άρα, δεν επενδύουμε στον τουρισμό για να μπορέσουμε να αλλάξουμε την πόλη αλλά το αντίστροφο. Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που είχε ανάγκη εδώ και δεκαετίες η Αθήνα για να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα προσελκύσουν τον τουρισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Αθηναίων.

Από την πλευρά του, ο κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, τόνισε: «Συνεχίζουμε να πιστεύουμε και να επενδύουμε στην προοπτική και την ελκυστικότητα της Αθήνας. Έναν μοναδικό τόπο να επισκεφτεί κανείς, και πλέον με τα νέα δεδομένα, ολοένα και περισσότερο έναν τόπο για να ζήσει και να εργαστεί. Το 2020 και το 2021 με την πανδημία, ήταν και θα είναι εξαιρετικά δύσκολες χρονιές για όλα τα αστικά κέντρα και φυσικά και για την Αθήνα. Γι’ αυτό και είναι κρίσιμο να επιβεβαιώνουμε, παρά τη συγκυρία, τη δέσμευσή μας για κοινές, συντονισμένες ενέργειες που προβάλλουν την πόλη και την εξέλιξη του προϊόντος της, χτίζοντας το κοινό μας μέλλον».

Ο κ. Γιάννης Παράσχης, επισήμανε: «Στην εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που διανύουμε, συνεχίζουμε και εντείνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας για τη συντονισμένη και ασφαλή επανεκκίνηση των αερομεταφορών και του τουρισμού της πόλης μας. Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα, ο «έξυπνος» ψηφιακός μετασχηματισμός και η καινοτομία είναι στρατηγικοί άξονες αυτής της συλλογικής προσπάθειας για την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη της Αθήνας μας στην μετά-COVID εποχή».

Ο κ. Tim Fairhust, μεταξύ άλλων, τόνισε: «Βρισκόμαστε πολύ κοντά στο να επιτύχουμε την ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση των ταξιδιωτών. Η τουριστική βιομηχανία μπορεί, και θα συμβάλει στην αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης που έχει προκαλέσει η πανδημία. Η ολοκληρωμένη στρατηγική προσέγγιση που υιοθέτησε η Αθήνα καθώς και η σημασία που αποδίδει η Ελλάδα εν γένει στον τουρισμό, θέτουν τις σωστές βάσεις για τη βιώσιμη τουριστική ανάκαμψη και την πλήρη επανεκκίνηση της οικονομίας».

Από την πλευρά της ΕΑΤΑ, η κ. Μελίνα Δασκαλάκη επισήμανε: «Η Αθήνα προετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα επόμενα χρόνια μεγάλα διεθνή συνέδρια, που στο σύνολό τους θα βασίζονται σε βιώσιμες πρακτικές. Το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Δήμου Αθηναίων, όλο αυτό το διάστημα εργάζεται δυναμικά για να προσελκύσει νέα συνέδρια στην πόλη, επενδύοντας στη διοργάνωση των «green meetings», που σχεδιάζονται και υλοποιούνται με στόχο να μην επιβαρύνουν στο ελάχιστο το περιβάλλον. Η Αθήνα έχει τα εφόδια να αποτελέσει πρότυπο «πράσινης εμπειρίας» ανάμεσα σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις».

Καθώς οι ισχύουσες ταξιδιωτικές συνθήκες δεν επέτρεψαν στους ξένους συμμετέχοντες να επισκεφθούν την Αθήνα κατά τη διάρκεια της διήμερης διοργάνωσης, τα ταξίδια εξοικείωσης με τον προορισμό μετατέθηκαν για τον Μάιο και τον Ιούνιο. Στόχος είναι οι φιλοξενούμενοι επαγγελματίες να γνωρίσουν από κοντά τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και τις υποδομές της πόλης για τη διοργάνωση φυσικών συνεδρίων και επαγγελματικών συναντήσεων τα επόμενα χρόνια στην πρωτεύουσα. Ήδη, πάντως, οι ξένοι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να «περιηγηθούν» μέσα από δύο διαδικτυακές ξεναγήσεις στα σημαντικότερα ιστορικά αξιοθέατα της πόλης.

Στο φετινό Travel Trade Athens, δόθηκε έμφαση και στην επιμόρφωση στελεχών του ελληνικού τουρισμού. Σε συνεργασία με μεγάλους διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς πραγματοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημιουργικών workshops, με διαφορετικές θεματικές, στα οποία είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος περισσότερα από 100 στελέχη του τουριστικού κλάδου από την Ελλάδα.

Το Travel Trade Athens ανανεώνει το ραντεβού με τους επαγγελματίες του Τουρισμού για το 2022.

Προηγ.

Γλυφάδα: Ξεκίνησε η διανομή προϊόντων για το Πάσχα από το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου

Επόμ.

Πασχαλινά δώρα για τα παιδιά από τον Δήμο Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη

Επόμ.
Πασχαλινά δώρα για τα παιδιά από τον Δήμο Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη

Πασχαλινά δώρα για τα παιδιά από τον Δήμο Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Τώρα στον αέρα

  • 94fm Eclectic Music
    16:00 - 20:55

Ροή ειδήσεων

Υψηλές, για την εποχή, τιμές μεγίστων θερμοκρασιών καταγράφηκαν τον Ιούνιο

Υψηλές, για την εποχή, τιμές μεγίστων θερμοκρασιών καταγράφηκαν τον Ιούνιο

02/07/2022
Ενημέρωση από την Μίνα Γκάγκα για την ασφαλιστική κάλυψη παιδοκαρδιοχειρουργικών επεμβάσεων

Ενημέρωση από την Μίνα Γκάγκα για την ασφαλιστική κάλυψη παιδοκαρδιοχειρουργικών επεμβάσεων

02/07/2022
Βραβείο Ευρωπαϊκής Πολιτισμικής Κληρονομιάς/ Europa Nostra Award 2022 για το έργο στερέωσης και αποκατάστασης του Μνημείου της Επισκοπής στη Σίκινο

Βραβείο Ευρωπαϊκής Πολιτισμικής Κληρονομιάς/ Europa Nostra Award 2022 για το έργο στερέωσης και αποκατάστασης του Μνημείου της Επισκοπής στη Σίκινο

02/07/2022

Το περιοδικό του Επικοινωνία | Τεύχος 7

Ακούτε LIVE

No HTML5 audio playback capabilities for this browser. Use Chrome Browser!

Podcast 94fm




Facebook Instagram Youtube

Ο Επικοινωνία 94FM, το Δημοτικό Ραδιόφωνο Ηρακλείου Αττικής, είναι από τους πρώτους σταθμούς που εξέπεμψαν με την απελευθέρωση της ραδιοφωνίας το 1989.

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

  • Διαύγεια
  • Ε.ΔΗ.Ρ.Τ.Μ.Μ.Ε
  • Διαφημιστείτε στον 94fm
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική Cookies

Μέλος της ΕΔΗΡΤΜΜΕ

Εγγραφή στο Newsletter

Copyright © 2022 94fm.gr - Developed by Weblegends.gr

No Result
View All Result
  • Podcast
  • Περιοδικό
  • Πρόγραμμα
  • Επικαιρότητα
  • Αυτοδιοίκηση
  • Πολιτισμός
  • Τα Νέα της Πόλης
  • Διεθνή
  • Αθλητικά
  • Υγεία
Στον Επικοινωνία σερβίρουμε φρέσκα cookies προκειμένου να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στο site μας! Κάνοντας κλικ στην "Αποδοχή", αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Ρυθμίσεις CookiesΑποδοχή
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT