Σε 7.364 ανέρχονται οι κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείου Εργασίας, από τον Ιούλιο του 2021 έως τον Οκτώβριο του 2023.
Συνολικά ο δωρεάν τηλεφωνικός αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών του υπουργείου Εργασίας 1555 έχει δεχθεί περισσότερα από 7 εκατομμύρια κλήσεις στους 27 μήνες λειτουργίας του.
Μέσος χρόνος αναμονής υπολογίζεται στα 9 δευτερόλεπτα (με βάση τον τελευταίο μήνα), ενώ το 99,65% των αιτημάτων έχουν απαντηθεί, είτε αμέσως είτε εντός λίγων ημερών.
Το υπόλοιπο 0,35% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία χειρίζονται ειδικές ομάδες στελεχών του υπουργείου και των εποπτευόμενων φορέων.
Ο e-ΕΦΚΑ καταγράφει τον μεγαλύτερο αριθμό τηλεφωνημάτων, καθώς έως τώρα έχουν εξυπηρετηθεί 4.880.375 κλήσεις πολιτών για θέματα της αρμοδιότητάς του. Το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων ανέρχεται σε 99,73%.
Για τα θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ έχουν εξυπηρετηθεί συνολικά 1.054.493 κλήσεις και το ποσοστό των επιλυμένων αιτημάτων φθάνει στο 99,88%.
Για θέματα αρμοδιότητας του ΟΠΕΚΑ, έχουν απαντηθεί 785.046 κλήσεις, για θέματα Εργασιακών Σχέσεων 197.134 κλήσεις, για θέματα Κοινωνικής Αλληλεγγύης 28.214 κλήσεις και για θέματα Ισότητας Φύλων/Δημογραφικής Πολιτικής 12.761 κλήσεις, ενώ 12.338 κλήσεις αφορούσαν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία.
Επίσης, 9.707 κλήσεις, ήταν καταγγελίες προς την Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Παράλληλα, έως τις 31 Οκτωβρίου, είχαν υποβληθεί 42.696 αιτήματα πολιτών μέσω της ιστοσελίδας 1555.gov.gr.
ΠΗΓΗ:Αθήνα984