fbpx
Επικαιρότητα

Skroutz: Αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών και στο δεύτερο lockdown

Σημαντική δείχνει να είναι η αύξηση του ενδιαφέροντος αλλά και των πωλήσεων μέσω διαδικτυακών καναλιών και κατά τη δεύτερη «καραντίνα», σύμφωνα με τα στοιχεία από την πλατφόρμα του Skroutz.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποίησε το Skroutz για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020, η κίνηση που καταγράφεται στην πλατφόρμα του Skroutz είναι αυξημένη κατά 32%. Ειδικότερα, υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις ανά ημέρα κατά μέσο όρο όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλ. πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα.

Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace.

Πηγή: athina984.gr

Ίσως σας ενδιαφέρει

Επίθεση με καυστικό υγρό: Ελεύθερος υπό όρους ο 25χρονος για την επίθεση στην έγκυο

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους αφέθηκε μετά την απολογία του ο 25χρονος για την επίθεση με καυστικό υγρό σε βάρος 25χρονης …

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

15 + nineteen =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.