Σε ζητήματα αρμοδιότητας του ΕΦΚΑ αφορά το 71% των κλήσεων που έχουν γίνει από πολίτες τους τελευταίους 18 μήνες στον τηλεφωνικό αριθμό 1555.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το υπουργείο Εργασίας, οι κλήσεις για ζητήματα του ασφαλιστικού φορέα ανήλθαν στα 3.549.575.
Επιπλέον, το 1555 έχει προωθήσει απευθείας 5.148 κλήσεις στη Γραμμή SOS 15900, για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική στήριξη σε γυναίκες θύματα βίας, καθώς και 4.440 κλήσεις που αφορούν τον Προσωπικό Βοηθό για Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).
Επίσης, έχουν προωθηθεί 7.391 κλήσεις, που αφορούν καταγγελίες στην Ανεξάρτητη Αρχή Επιθεώρησης Εργασίας.
Συνολικά, από την έναρξη λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου, έχουν πραγματοποιηθεί 5.319.663 κλήσεις. Από αυτές, απαντήθηκαν οι 5.011.197, με το μέσο χρόνο αναμονής να μην ξεπερνά τα 22 δευτερόλεπτα.
Παράλληλα, έως τις 19 Μαρτίου είχαν υποβληθεί 30.928 αιτήματα προς την ιστοσελίδα 1555.gov.gr.
Εκτός από τον ΕΦΚΑ, στον οποίο αφορούσε το συντριπτικό ποσοστό των κλήσεων, μεγάλος αριθμός πολιτών ζήτησε να ενημερωθεί ή να διεκπεραιώσει υποθέσεις που σχετίζονται με ζητήματα ανεργίας.
Το 1555, δέχτηκε 714.061 κλήσεις για θέματα αρμοδιότητας της ΔΥΠΑ (τ. ΟΑΕΔ), αριθμός που αντιστοιχεί στο 14,25% του συνόλου.
Έπεται ο ΟΠΕΚΑ, με 536.514 κλήσεις.
Ακολουθούν θέματα εργασιακών σχέσεων (150.611 κλήσεις), κοινωνικής αλληλεγγύης (18.797 κλήσεις) και ισότητας φύλων / δημογραφικής πολιτικής (7.791 κλήσεις).
ΠΗΓΗ:Αθήνα984