Πείτε μου αλήθεια, πόσοι βλέπετε τα stories στο Facebook;

Εγώ προσωπικά δε δίνω καμία σημασία, σε αντίθεση με τα stories στο Instagram που φαίνεται να σημειώνουν μεγαλύτερη επιτυχία και αυτό ίσως οφείλεται στο διαφορετικό ύφος των δύο “παιδιών” της οικογένειας Zuckerberg.

Η Facebook βλέπει, πλέον, ότι τα Stories δεν “τραβάνε” στο κοινωνικό δίκτυο της σε σύγκριση με την τεράστια επιτυχία που σημειώνουν στο Instagram και αναζητά διαρκώς τρόπους να τα “φυτέψει” μέσα στο News Feed των χρηστών.

Όπως αποκαλύπτει η γνωστή ερευνήτρια Jane Manchun Wong που μας έχει δώσει ουκ ολίγες αποκαλύψεις τα τελευταία χρόνια, η Facebook δοκιμάζει ένα hybrid καρουζέλ που θα συνδυάζει τα posts του News Feed με τα Stories και ο χρήστης θα μπορεί να μεταφέρεται από το ένα στο άλλο με ένα swipe. (Είχα τύχει σε A/B testing αυτού του φίτσουρ τα Χριστούγεννα!!)

Με αυτόν τον τρόπο, αντί να σκρολάρουμε από πάνω προς τα κάτω, θα βλέπουμε νέες αναρτήσεις με swipe αριστερά ή δεξιά και μέσα σε αυτές θα ενσωματωθούν και τα Stories, περιπλέκοντας ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Αντιλαμβάνεστε ότι με αυτόν τον τρόπο θα “σωθούν” τα Stories, ενώ θα δημιουργηθούν και οι κατάλληλες προϋποθέσεις για να σερβίρονται διαφημίσεις…

Αφήστε μια απάντηση:

Please enter your comment!
Please enter your name here

twenty − eight =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.