Σε πορεία ανάπτυξης συνεχίζουν να βρίσκονται τα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ με τους Έλληνες καταναλωτές να τα επιλέγουν για τις αγορές τους, μάλιστα, σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group, ο τζίρος τους κατά το εννεάμηνο του 2023 σημείωσε αύξηση 15% και άγγιξε τα 220 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.
Σημειώνεται ότι ο τζίρος που μετρά η Convert Group μέσω της πλατφόρμας της eRetail Audit δεν περιλαμβάνει Q-Commerce παίκτες με δικές τους αποθήκες όπως eFood Market, Pop Market, Rabbit & Wolt Market, αλλά και όσους συνεργάζονται με τοπικά καταστήματα grocery όπως το Box και το Instashop που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.
Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, οι κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών ήταν:
- +30% σε προϊόντα για κατοικίδια,
- +14% σε κατεψυγμένα τρόφιμα,
- +11% σε φρέσκα τρόφιμα, +10% σε βρεφικά είδη,
- +9% σε είδη αρτοποιίας,
- +8% σε συσκευασμένα τρόφιμα,
- +7% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς,
- ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (ευρώ) online αγορών κατά 12%.
- +18% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού,
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert Group,η Δευτέρα αποτελεί την πιο δημοφιλή ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού, αφού το 16,7% των συνολικών παραγγελιών γίνονται τη συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται, αντίστοιχα, σε ποσοστό 16,3%.
πηγή: cnn.gr