Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο επικεφαλής αρχιτεκτονικής συστήματος του PS4 Mark Cerny ο οποίος έκανε αρκετά σαφές πως δεν πρόκειται για μια μικρή αναβάθμιση που απλά θα βελτιώσει την gaming εμπειρία μας. Αντιθέτως…πρόκειται για μια ριζική αναβάθμιση που θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο παίζουμε.

Κι επειδή μας έχει ανοίξει η όρεξη τώρα…Η Sony απέκλεισε το ενδεχόμενο η κονσόλα να κυκλοφορήσει μέσα στο 2019. Βέβαια, εννοείται πως ήδη η ομάδα στα studios της SONY δουλεύει πάνω σε παιχνίδια του PlayStation 5. Η εταιρία, πλέον, είναι σε θέση να επισπεύσει τις διαδικασίες διαμοιρασμού των devkits και σύντομα πολλές περισσότερες ομάδες θα έχουν την κονσόλα στα χέρια τους για την ανάπτυξη τίτλων.

Περνώντας στις πιο juicy λεπτομέρειες, μάθαμε τα πρώτα επίσημα στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά της κονσόλας. Το σύστημα θα έχει 3rd Gen AMD Ryzen επεξεργαστή με οκτώ πυρήνες της νέας 7nm Zen 2 μικροαρχιτεκτονικής.

Η GPU θα είναι μια custom υλοποίηση που θα βασίζεται στην Radeon Navi οικογένεια προϊόντων. Το PlayStation 5, επίσης, θα υποστηρίζει Ray-Tracing. Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό που θεωρείται το “άγιο δισκοπότηρο” στον τομέα των γραφικών και απογειώνει το τεχνικό τομέα επιτρέποντας σύνθετα συστήματα φωτισμού σε πολύπλοκα 3D περιβάλλοντα. Θα είναι η πρώτη κονσόλα που θα υποστηρίζει Ray Tracing. Μέχρι τώρα ήταν κάτι που βλέπαμε μόνο σε ταινίες του Hollywood ή σε κάρτες γραφικών πολλών εκατοντάδων ευρώ.

Ο Cerny επισημαίνει πως το Ray Tracing θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί πέρα από τα γραφικά και στον τομέα του ήχου για πιο ακριβή 3D αναπαράσταση. Μάλιστα η Sony έχει επενδύσει σε ένα ειδικό 3D audio chip που θα προσφέρει ένα απίστευτο άλμα στον ηχητικό τομέα, ο οποίος τονίζει ότι δεν εξελίχθηκε πολύ από το PS3 στο PS4. Με το νέο αυτό chip το PS5 θα μπορεί να προσφέρει εκπληκτικό virtual surround ακόμα και αν δεν έχετε περισσότερα ηχεία, μέσα από τα ακουστικά σας ή την τηλεόρασή σας.

Συνεχίζοντας, ο Cerny τόνισε πως πέρα από τα τεράστια άλματα σε CPU, GPU και ήχο, η κονσόλα θα φέρει και ένα ακόμη χαρακτηριστικό που θα αλλάξει τα δεδομένα. Συγκεκριμένα, τόνισε πως το PlayStation 5 θα είναι εξοπλισμένο με SSD, ο οποίος θα είναι γρηγορότερος από οποιονδήποτε αντίστοιχο δίσκο διαθέσιμο για τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Είναι άγνωστο αν η κονσόλα θα υποστηρίζει το νέο PCIe 4.0 στάνταρ, αλλά ο Cerny τόνισε πως η εταιρία έχει ετοιμάσει ειδικούς I/O μηχανισμούς και λογισμικό για να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα. Το Wired αναφέρει ότι στις δοκιμές της εταιρίας, το loading screen του Spider-Man έγινε σε μόλις 0.8 δευτερόλεπτα από 15 δευτερόλεπτα που πήρε στο κλασικό PS4.

Μάλιστα, η εταιρία δηλώνει έτοιμη για το μέλλον, αφού το PlayStation 5 θα υποστηρίζει μέχρι και 8K αναλύσεις. Τέλος, έγινε γνωστό πως θα υπάρχει backwards compatibility με τα παιχνίδια του PlayStation 4, ενώ η κονσόλα θα υποστηρίζει Blu-Ray δίσκους κανονικά και δεν θα είναι digital-only.

Ο Cerny αρνήθηκε να σχολιάσει την τιμή της κονσόλας, το μέλλον του PS VR και το αν η εταιρία ετοιμάζει κάποια αλλαγή-αναβάθμιση όσον αφορά την cloud streaming πλατφόρμα της.

Αφήστε μια απάντηση:

Please enter your comment!
Please enter your name here

10 + 12 =

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.